مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-15حوادث

دستگیری 8 نفر از عاملان نزاع مسلحانه منجر به قتل در شهرستان کهگیلویه


جانشین فرمانده انتظامی استان از وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: 8 نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در آن شهرستان دستگیر شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده انتظامی استان از وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: 8 نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در آن شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سهام صالحی در بیان جزییات این خبر اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در شهر دهدشت بلافاصله ماموران انتظامی آن فرماندهی به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی صحنه مشخص شد که 7 نفر از طرفین نزاع مجروح و به بیمارستان منتقل که یک نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

صالحی با اشاره به اینکه مقتول به وسیله اسلحه ساچمه زنی به قتل رسیده است، بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده 8 نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را که یک نفر از آنها مظنون به قتل می باشد شناسایی و دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 8 نفر از عاملان نزاع مسلحانه منجر به قتل در شهرستان کهگیلویه

دستگیری 8 نفر از عاملان نزاع مسلحانه منجر به قتل در شهرستان کهگیلویه