مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-15اقتصادي

سوختگیری تاکسی های کرمانشاه سریعتر می شود


رییس سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه از اختصاص یک نازل از 14 جایگاه گاز سوختCNG در راستای تسهیل در امر سوختگیری ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه از اختصاص یک نازل از 14 جایگاه گاز سوختCNG در راستای تسهیل در امر سوختگیری ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه خبر داد.

غلامرضا شهبازی گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط این سازمان با فرمانداری کرمانشاه، به منظور جلوگیری از تاخیر در سوختگیری تاکسی ها، 14جایگاه سوخت سی ان جی ملزم شده اند که یک نازل را به صورت ویژه به ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری کرمانشاه قرار دهند.

شهبازی اظهار کرد: در شرایط کاهش سهمیه بنزین تاکسی ها، ساعت ها انتظار در صف های طولانی گاز به منظور سوخت گیری هم به لحاظ اقتصادی و هم روانی نه تنها ضرر و زیان رانندگان این گونه وسایط نقلیه را به دنبال داشت، بلکه به دلیل خارج شدن تاکسی های از چرخه مأموریت خود در شهر، اخلال در جاب جایی مسافران و سرگردانی مردم را نیز دامن می زد.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل مسافر کرمانشاه گفت: با درخواست های مکرر و پیگیری هایی مداوم این سازمان خوشبختانه 14 نازل در جایگاه های سوخت CNG به طور اختصاصی برای تاکسی های گازسوز در نظر گرفته شد که این امر زمان سوخت گیری تاکسی ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختگیری تاکسی های کرمانشاه سریعتر می شود

سوختگیری تاکسی های کرمانشاه سریعتر می شود