مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 01:502021-07-14پزشكي

مزایای زایمان طبیعی در مادران باردار چیست؟


یک متخصص زنان و زایمان در چهارمحال و بختیاری در خصوص اهمیت زایمان طبیعی، گفت: در این نوع زایمان، میزان خونریزی از مادر بسیار کم است، اقامت مادر در بیمارستان کاهش پیدا کرده و مادر سریع تر به فعالیت های روزانه خود بازمی گردد و ارتباط عاطفی میان مادر و جنین سریع تر صورت می گیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک متخصص زنان و زایمان در چهارمحال و بختیاری در خصوص اهمیت زایمان طبیعی، گفت: در این نوع زایمان، میزان خونریزی از مادر بسیار کم است، اقامت مادر در بیمارستان کاهش پیدا کرده و مادر سریع تر به فعالیت های روزانه خود بازمی گردد و ارتباط عاطفی میان مادر و جنین سریع تر صورت می گیرد.

مرضیه شبانیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سزارین، جزو جدانشدنی از جریان زایمان محسوب می شود، اظهار کرد: یکسری از عوامل در بحث سزارین مربوط به مادر بوده و عوامل دیگر مربوط به جنین است.

وی فشار خون بارداری را از شایع ترین علل برای انجام عمل سزارین در مادران باردار عنوان کرد و افزود: عوامل جنینی موثر در تشخیص انجام عمل سزارین نیز مربوط به مشکلات جفت و بند ناف است، مشکلات جفت می تواند ناشی از جفت های سر راهی و یا کندگی جفت باشد که توام با خونریزی است که در این موارد پزشک مجبور به انجام سزارین های اورژانسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای زایمان طبیعی در مادران باردار چیست؟

مزایای زایمان طبیعی در مادران باردار چیست؟