مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 18:002021-07-14سياسي

انتظار داریم انتقال آب به شهرهای قروه و دهگلان در مدت 2 سال به اتمام برسد


نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم شرکت توسعه منابع آب و نیرو، طبق وعده مقرر و در طول 2 سال این طرح را به سرانجام برساند.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم شرکت توسعه منابع آب و نیرو، طبق وعده مقرر و در طول 2 سال این طرح را به سرانجام برساند.

مهندس اوسطی امروز چهارشنبه (23تیرماه) در مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد قوچم به شهرهای قروه و دهگلان اظهار کرد: یکی از آرزوهای دیرینه مردم قروه و دهگلان در قالب فاز سوم در حال به ثمر رسیدن است که انتظار داریم طی 2 سال اجرا و هفت هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای آن تامین شود.

وی با اشاره به هزینه 6 هزار و 800 میلیارد ریالی در فاز دوم این طرح و انتقال آب از سد آزاد به قوچم، افزود: قرار است 32 میلیون مترمکعب آب شرب بهداشتی و صنعت شهرهای قروه، دهگلان و دزج اختصاص یابد که نقش بسزایی در توسعه پایدار و رونق منطقه خواهد داشت.

نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اصلاح شبکه های آب شهری و روستایی و ایجاد تصفیه خانه در موعد مقرر تاکید و اضافه کرد: در حال حاضر سه هزار چاه آب فعال در دشت های قروه و دهگلان وجود دارد و این منطقه به دلیل استفاده زیاد از منابع آب زیرزمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار داریم انتقال آب به شهرهای قروه و دهگلان در مدت 2 سال به اتمام برسد

انتظار داریم انتقال آب به شهرهای قروه و دهگلان در مدت 2 سال به اتمام برسد