مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 15:152021-07-14سياسي

احیای تولید در مجتمع صنفی-صنعتی شیخ آباد با تدبیر دستگاه قضایی


دبیر کارگروه مجتمع صنفی و صنعتی شیخ آباد کرج با اشاره به حمایت های دستگاه قضایی به منظور راه اندازی مجتمع صنفی و صنعتی شیخ آباد گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری با راه اندازی تمامی واحدهای کارگاهی برای بیش از پنج هزار نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد .

- ایسنا/البرز دبیر کارگروه مجتمع صنفی و صنعتی شیخ آباد کرج با اشاره به حمایت های دستگاه قضایی به منظور راه اندازی مجتمع صنفی و صنعتی شیخ آباد گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری با راه اندازی تمامی واحدهای کارگاهی برای بیش از پنج هزار نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد که حاصل پیگیری ها و زحمات قوه قضاییه و مسئولان قضایی در کرج بوده است.

حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی به منظور حل مشکلات شهرک صنعتی و صنفی شیخ آباد کرج از ایجاد زمینه برای اشتغال حدود 7 هزار نفر در این شهرک صنعتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتمع صنفی و صنعتی شیخ آباد کرج در سال 1380 توسط دست اندرکاران و فعالان 8 صنف به مساحت 35 هکتار خریداری می شود.

این شهرک صنعتی مختص و محل استقرار صنوفی بوده که با تشخیص شهرداری کرج برای فضای شهری به لحاظ موضوعات مرتبط با آلایندگی، مناسب نبودند؛ لذا از همان سال 1380، بالغ بر هزار و 660 واحد کارگاهی در دسته های درودگران، صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تولید در مجتمع صنفی-صنعتی شیخ آباد با تدبیر دستگاه قضایی

احیای تولید در مجتمع صنفی-صنعتی شیخ آباد با تدبیر دستگاه قضایی