مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 14:152021-07-14بين الملل

صنعاء: سازمان ملل در رفع هیچ تنشی در جهان موفق نبوده است


معاون نخست وزیر و دولت نجات ملی یمن با بیان اینکه فرستاده ویژه سابق سازمان ملل در حل بحران یمن ناکام بوده است، گفت که سازمان ملل در رفع هیچ تنشی در جهان موفق نبود ه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام یمنی تاکید کرد که سازمان ملل و فرستاده آن در حل بحران یمن ناتوان بوده است جلال الرویشان معاون نخست وزیر و نائب رییس هیات مذاکره کننده ملی یمن در گفت وگو با المسیره  گفت: سازمان ملل نتوانست طرف مقابل (ائتلاف سعودی و مزدورانش) را برای نشستن پای میز مذاکره متقاعد کند و ائتلاف سعودی همه مذاکرات را رد می کرد.

وی با تاکید بر اینکه نمی توان گفت مارتین گریفیتس فرستاده ویژه سابق سازمان ملل به موفقیت هایی در خصوص حل بحران یمن دست یافت، گفت: در خصوص توافق سوئد هیچ موفقیت مهمی به دست نیامده است.

الرویشان تاکید کرد: البته سازمان ملل و شورای امنیت در حل هیچ مناقشه ای در هیچ کانون تنشی در جهان موفق نبوده اند.

این مقام یمنی گفت: فرودگاه صنعاء به فرودگاهی برای کارکنان سازمان ملل و نهادهای بین المللی تبدیل شده و هیچ یمنی اجازه استفاده از توسط مزدوران ائتلاف سعودی است.

  هانس گردنبرگ دیپلمات سوئدی اخیرا به عنوان نماینده جدید سازمان ملل در امور یمن تعیین شده است محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: سازمان ملل در رفع هیچ تنشی در جهان موفق نبوده است

صنعاء: سازمان ملل در رفع هیچ تنشی در جهان موفق نبوده است