مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-14سياسي

مشکلات زندانیان غیرعمد چاروسا بررسی شد/تصاویر


با حضور مسئولان قضایی و زندان شهرستان مشکلات زندانیان غیرعمد چاروسا بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، امروز با حضور امام جمعه، رییس دادگستری و بخشدار چاروسا، رییس و مجموعه اداره زندان شهرستان کهگیلویه از خوبی را برای آزادی زندانیان و نحوه مرخصی آنها اقداماتی صورت بگیرد.

  این زندانیان که زندانیان بدهکاری مالی بودند خانواده های آنها خواستار حمایت و کمک های مالی از سوی خیرین و حمایت ستاد دیه شدند.

امام جمعه قلعه رییسی در این بازدید با تقدیر از پیگیری رییس دادگستری چاروسا و حضور رییس و مجموعه زندان شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: اقدام امروز یک اقدام بسیار زیبای بود در جهت   حمایت و توجه به یک زندانی غیرعمد که به دلیل شرایط زندگی دچار مشکلات مالی گردید و قطعا در طول زندگی هر فردی شاهد اتفاقاتی هستیم که بدهکاری مالی هم یکی از این اتفاقات است که لازم می دانم از پیگیری رییس دادگستری چاروسا برای حضور رییس زندان در سطح بخش برای سرکشی تشکر کنم.

صلواتی بیان کرد: ایجاد اشتغال برای زندانیان بهترین راه است که شخص پس از آزادی دوباره به مشکل برنخورد و به زندان باز نگردد و بیکاری بزرگترین مشکل برای زندانیان است و اینکه زندانیان حرفه ای یاد بگیرند و بتوانند مخارج خانواده خود را تامین کنند و همچنین لازم است بستر سازی حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زندانیان غیرعمد چاروسا بررسی شد/تصاویر

مشکلات زندانیان غیرعمد چاروسا بررسی شد/تصاویر