مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 13:052021-07-14حوادث

تکرار گودبرداری های غیراصولی در مشهد/ ساختمانی مسکونی 2 طبقه فروریخت


براثر گودبرداری غیراصولی، یک ساختمان مسکونی 2 طبقه در بولوار ابوذر غفاری این شهر فروریخت و خسارات مالی فراوان برجای گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد مسعود ظهوریان اظهار کرد: سحرگاه امروز حادثه ریزش و تخریب منزل مسکونی 2 طبقه به سامانه 125 آتش نشانی مشهد اطلاع داده شد که به دنبال آن بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 40 به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان ابوذر غفاری اعزام شدند.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد افزود: به محض حضور نیروهای امدادی در محل مشخص شد حادثه در قطعه زمینی به مساحت تقریبی 200مترمربع که در آن گودبرداری انجام شده بوده رخ داده و به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در عملیات گودبرداری و مهار نامناسب دیوار مشترک با ساختمان دوطبقه مجاور، ساختمان مجاور آن به یک باره فروریخته بود.

وی یادآور شد: خوشبختانه هنگام تخریب ساختمان کسی در منزل نبود و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت.

ظهوریان خاطرنشان کرد: امدادگران سپس با قطع جریان آب، برق و گاز ، ایمن سازی محل را انجام داده و ضمن تحویل این مکان به نیروهای انتظامی و پلیس ساختمان به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه خویش مراجعت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار گودبرداری های غیراصولی در مشهد/ ساختمانی مسکونی 2 طبقه فروریخت

تکرار گودبرداری های غیراصولی در مشهد/ ساختمانی مسکونی 2 طبقه فروریخت