مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:152021-07-14اقتصادي

اشتغال روستایی از اهداف ایجاد شهرک صنعتی شهریاری است


یکی از اهداف ایجاد شهرک صنعتی شهید شهریاری در زنجان، اشتغال روستایی است.

- ، فتح الله حقیقی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان که با حضور معاون امور صنایع وزارت صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد، با یادآوری اینکه راه اندازی این شهرک می تواند به تولید استان کمک کند، افزود: بخشی از اشتغال روستایی به واسطه راه اندازی این شهرک محقق خواهد شد.

وی در خصوص نحوه تحقق اشتغال روستاییان به واسطه افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری در زنجان، گفت: برای تحقق این امر، منظومه روستایی تدوین شده و علاوه بر این تعدادی از واحدها نیز به عنوان معین روستاها انتخاب شدند.

استاندار زنجان در ادامه از انعقاد سه قرارداد با موضوع اشتغال با وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و تصریح کرد: طبق قراردادی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت منعقد شده است، شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان که تا 1000 هکتار قابلیت آماده سازی دارد، در گام اول در 435 هکتار آماده سازی شده است.

حقیقی با یادآوری اینکه 10 درصد از مساحت شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان به 6 واحد واگذار شده و هشت بخش مختلف نیز مجوزهای لازم را از اداره کل حفاظت محیط زیست استان کسب کرده اند، اظهار کرد: یکی از مزیت های مهم شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان، قابلیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال روستایی از اهداف ایجاد شهرک صنعتی شهریاری است

اشتغال روستایی از اهداف ایجاد شهرک صنعتی شهریاری است