مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:102021-07-14پزشكي

این سینماگر 14 سال است که در بستر بیماری است


همسر اصغر شاهوردی با توضیح درباره روند درمان این صدابردار قدیمی سینما از کسانی که سال هاست جویای احوال شاهوردی نیستند گله کرد و گفت: استاد اصغر شاهوردی صدابردار فراموش نشدنی سینماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اشرف افشاری درباره حال جسمانی اصغر شاهوردی که حدود یک هفته است به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری شده بیان کرد: حال ایشان نسبت به روزهای گذشته بهتر است و به تازگی یک کشت خون دیگر گرفته اند تا عفونت را بررسی کنند و اگر بدنش به داروها جواب دهد، شاید هفته آینده مرخص شود.

او با قدردانی از زحمات کادر درمانی بیمارستان فیروزگر گفت: دوستان مختلفی در این روزها مداوم تماس می گیرند و جویای احوال اصغر شاهوری هستند.

از آقایان منوچهر شاهسواری، مجید مسچی، حسن انتظامی، خانم وافری از خانه سینما و نیز احمد میرعلایی و همسرشان که خیلی با من همراهی کرده اند تشکر می کنم و خدا را شکر هنوز اصغر شاهوردی فراموش نشده است، اما متاسفانه آن هایی که در حادثه پیش آمده نقشی داشتند و این مصیبت را بر سر ما آورده اند 14 سال است که هیچ سراغی از ما نگرفته اند تا لااقل یک بار حال شاهوردی یا خانواده اش را بپرسند که ببینند چطور زندگی می کنند.

البته منظور من پرس وجو بخاطر مسائل مالی نیست و حرفم کاملا جنبه معنوی و انسانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این سینماگر 14 سال است که در بستر بیماری است

این سینماگر 14 سال است که در بستر بیماری است