مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-14سياسي

خادمیاران رضوی جیرفت دست به جارو شدند


خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت جارو به دست شدند و به جای پاکبانان شریف تعدادی از خیابان ها را تمیز کردند تا این عزیزان امروز را در آسایش و مرخصی به خود و خانواده برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، سحرگاهان صدای خش خش جارویشان در خیابان ها به گوش می رسد و هراز گاهی چرخ های گاری زباله پلاستیکی اش سکوت سحر را می شکند، نارنجی باشد یا سبز فرقی نمی کند، مهم نیست این پیراهن با دیگران سِت باشد یا به تفسیر یا تمسخر قرار بگیرد؛ مهم کرونا هم هراسی به دل نداشته و در اوج شجاعت، خدمت با عزت را از یاد نمی برند، در روزهایی که همگان در حال تشویق و ترغیب مردم به خانه ماندن بودند، خادمان گمنام این شهر اجاره ندادند تا کرونا به زیبایی شهر خدشه ای وارد کند.

  و اما امروز چهارشنبه بیست و سوم تیرماه شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد، خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت جارو به دست شدند و به جای پاکبانان شریف تعدادی از خیابان ها را تمیز کردند تا این عزیزان امروز را در آسایش و مرخصی به خود و به صورت نمادین در یک روز انجام می گیرد تا نشان دهیم قدردان زحمات و تلاش های این خادمان گمنام هستیم.

  وی بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری جیرفت امروز خادمیاران به جای پاکبانان به نظافت شهر می پردازند و آنها امروز را به مرخصی می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمیاران رضوی جیرفت دست به جارو شدند

خادمیاران رضوی جیرفت دست به جارو شدند