مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-14اجتماعي

هشدار هواشناسی در هرمزگان/ احتمال رگبار سنگین و رعد و برق و بارش تگرگ


هواشناسی هرمزگان نسبت به وقوع مخاطرات جوی در پایان هفته جاری و اوایل هفته آینده بخصوص در منطقه بشاگرد، بستک، حاجی آباد و رودان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا مدرس معاون عمرانی استانداری هرمزگان از وقوع مخاطرات جوی در پایان هفته جاری و اوایل هفته آتی خبر داد و گفت: از عصر امروز چهارشنبه تا روز یکشنبه هفته آینده، رگبار نسبتا سنگین باران و رعد و برق همراه با تگرگ و تندباد لحظه ای پیش بینی شده است.

وی با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی به استان، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی جوی، از عصر امروز چهارشنبه رگبار نسبتا سنگین باران و رعد و برق همراه با تگرگ و تندباد لحظه ای در ارتفاعات استان به ویژه مناطق بشاگرد، حاجی آباد، رودان، بستک و برخی مناطق ساحلی و دریایی پیش بینی شده است.

معاون استاندار هرمزگان با اعلام اینکه این ناپایداری جوی تا پایان روز یکشنبه 27 تیر ادامه خواهد داشت، گفت: مدیریت بحران استان هشدارهای لازم را به دستگاه های مربوطه اعلام کرده است.

مدرس با تاکید بر اهمیت تردد ایمن در محورهای مواصلاتی استان و رعایت استانداردهای تردد ایمن، افزود: با توجه به وقوع بارش های نسبتا سنگین و خطر وقوع صاعقه، باید از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی، صعود به ارتفاعات، فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی در هرمزگان/ احتمال رگبار سنگین و رعد و برق و بارش تگرگ

هشدار هواشناسی در هرمزگان/ احتمال رگبار سنگین و رعد و برق و بارش تگرگ