مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-14اقتصادي

وجود بیش از 7 میلیون تن کالای اساسی دپوشده در بنادر و گمرکات کشور


معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از هفت میلیون تن کالای اساسی دپو شده در بنادر و گمرکات کشور وجود دارد که بیشترین آنها در بندر امام خمینی (بیش از سه و نیم میلیون تُن) است.

- اهواز- معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از هفت میلیون تن کالای اساسی دپو شده در بنادر و گمرکات کشور وجود دارد که بیشترین آنها در بندر امام خمینی (بیش از سه و نیم میلیون تُن) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد جمال ارونقی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بندر امام خمینی اظهار کرد: یکی از مسائل اساسی بنادر و گمرکات کشور ماندگاری، رسوب و دپوی کالا به خصوص کالاهای اساسی و در رأس آن 6 قلم کالای اساسی است که ارز ترجیحی دولت با نرخ چهار هزار و 200 تومان را دریافت می کنند.

وی افزود: بیش از هفت میلیون کالای اساسی دپو شده در بنادر و گمرکات کشور وجود دارد که بیشترین آنها در بندر امام خمینی (بیش از سه و نیم میلیون تُن) است؛ همچنین بیش از 300 هزار تُن کالاهای در حال ترخیص از کامیون ها داریم.

معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون تُن کالای موجود در کشتی هایی است که در بندر امام پهلو گرفته اند، تشریح کرد: تخلیه کالاها و اظهار آنها با انجام تشریفات گمرکی صورت می گیرد که با حمل و ترخیص این کالاها میزان رسوب کالا در گمرکات و بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 7 میلیون تن کالای اساسی دپوشده در بنادر و گمرکات کشور

وجود بیش از 7 میلیون تن کالای اساسی دپوشده در بنادر و گمرکات کشور