مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-14اقتصادي

کارگاه های کوچک منشا اثرگذار حوزه اقتصادی است


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افتتاح چندین کارگاه کوچک در زنجان، گفت: این کارگاه ها منشا اثرگذار در حوزه اقتصادی به شمار می رود.

- ، علی رسولیان بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه یکی از برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه شهرک های صنعتی، اضافه کردن نواحی صنعتی در کشور است، افزود: در همین راستا 10 هزار هکتار زمین جدید به شهرک ها افزوده خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه امروز در استان زنجان شاهد افتتاح 27 کارگاه کوچک اقتصادی بودیم، تصریح کرد: زنجان یکی از استان هایی است که صنایع خوبی در آن مستقر بوده و طی بازدیدهایی که امروز در سفر یک روزه به این استان داشتیم، شاهد فعال بودن و راه اندازی واحدهای جدیدی در این استان بودیم.

رسولیان با تاکید بر اینکه باید به دنبال بهره برداری های جدیدی در حوزه شهرک های صنعتی باشیم که در همین راستا و در استان زنجان حدود 100 واحد صنعتی در حال نصب ماشین آلات هستند، ادامه داد: آمار حاکی از آن است که در سال جاری شاهد افتتاح بیش از 790 واحد در شهرک های صنعتی در سطح کشور بودیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ادامه با بیان اینکه با راه اندازی بیش از 790 واحد در شهرک های صنعتی ایران، حدود 18 هزار شغل در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های کوچک منشا اثرگذار حوزه اقتصادی است

کارگاه های کوچک منشا اثرگذار حوزه اقتصادی است