مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-14سياسي

متفکرآزاد: دانشگاه ها می توانند در تصمیم سازی مرکز پژوهش های مجلس سهیم باشند


رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس با بیان اینکه دانشگاه ها می توانند در تصمیم سازی مرکز پژوهش های مجلس سهیم باشند، گفت: در تلاشیم از طریق دبیرخانه فراکسیون دانشگاهیان به حلقه وصل حوزه هم اندیشی استادان و نخبگان با دیگر کمیسیون های مجلس تبدیل شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، روح الله متفکرآزاد رییس فراکسیون اقتصادی 8 درصد کشور را اداره کند تا ارزش پول ما به سال 90 برگردد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه میانگین رشد اقتصادی کشور در 8 سال گذشته صفر بوده است، افزود: این نشان از سختی کار دولت جدید است.

چه بخواهیم چه نخواهیم رییس جمهور جدید یک کار بزرگی را پذیرفته است.

وی گفت: همه ما در مجلس و در دولت باید کمک کنیم تا این بار سنگین که خروجی آن افزایش سرمایه اجتماعی در گام دوم انقلاب است به سرمنزل خود برسد، افق دید دولت فقط نباید حل مشکلات باشد، بلکه مقدمه گام دوم انقلاب هم توجه کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تصریح به اینکه کابینه دولت سیزدهم حتماً باید کابینه کاری، جهادی، خستگی ناپذیر، عالم و یکدست باشد و تحت یک اندیشه حکمرانی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: برای مثال آقای همتی در مناظرات مطلبی را می گفت که فردای آن روز وزیر اقتصاد جواب آقای همتی را می دادند، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفکرآزاد: دانشگاه ها می توانند در تصمیم سازی مرکز پژوهش های مجلس سهیم باشند

متفکرآزاد: دانشگاه ها می توانند در تصمیم سازی مرکز پژوهش های مجلس سهیم باشند