مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-14بين الملل

نیروی دریایی آمریکا از پس نیروی دریایی چین برنمی آید


سناتور تندرو جمهوریخواه می گوید چین با پشتکاری که در بروز رسانی نیروی دریایی خود دارد؛ از آمریکا پیشی گرفته و این مایه ضعف و ناکامی نیروی دریایی آمریکا در عرصه میدانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تام کاتن سناتور جمهوری خواه کنگره آمریکا در مصاحبه ای که با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز انجام داد با اشاره به این ادعا که ارتش آمریکا از کارآمدی لازم برای جنگیدن برخوردار نیست، از اینکه نیروی دریایی آمریکا بتواند نیروی دریایی چین را در صحنه نبرد شکست دهد، ابراز تردید کرد.

کاتن گفت: مشخصاً نیروی دریایی آمریکا یک وظیفه بزرگ و پیچیده دارد حال آنکه مهمترین مسئله پیش روی یگان های سطحی نیروی دریایی این است که برای جنگیدن و شکست نیروی دریایی چین مهیا باشند.

در حال حاضر من با این مسئله مشکل جدی دارم و به شدت بعید می دانم که نیروی دریایی نوعی تفکر جنگی را که ما را به آن هدف برساند، جایگزین کرده باشد.

وی همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازنظامی اشاره کرد که به کنگره ارائه شده و در آن ادعا می شود که 94 درصد از ملوان های آمریکایی بر این باورند که یگان های سطحی نیروی دریایی از بحران رهبری و بهسازی رنج می برند.

کاتن گفت: این گزارشی است از ملوانان، افسران ارشد و رده پایین و در برخی موارد افسران فرماندهی که اطمینانشان را نسبت به اینکه مولفه های جنگی یگان های سطحی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی آمریکا از پس نیروی دریایی چین برنمی آید

نیروی دریایی آمریکا از پس نیروی دریایی چین برنمی آید