مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-14اجتماعي

دوره ساخت پروژه های آموزش و پرورش به زیر 3 سال رسید


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: دوره ساخت پروژه های عمرانی از شروع تا پایان برای مدرسه سازی حدود 9 سال بود که اکنون میانگین طول دوره ساخت پروژه های آموزش و پرورش به سه سال کاهش یافته است.

- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: دوره ساخت پروژه های عمرانی از شروع تا پایان برای مدرسه سازی حدود 9 سال بود که اکنون میانگین طول دوره ساخت پروژه های آموزش و پرورش به سه سال کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرالله رخشانی مهر در مراسم افتتاح متمرکز 28 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در نیشابور گفت: 600 پروژه فعال مدرسه سازی در خراسان رضوی عدد بزرگی است و در واقع موضوع مشارکت در مدرسه سازی و خیرین مدرسه ساز از همین استان و مشهد مقدس شروع شد که در بیش از 20 سال فعالیت این مجمع بیش از 50 درصد پروژه های مدرسه سازی توسط این عزیزان راه اندازی شده است.

وی گفت: در سال 1395 سهم دولت در تکمیل پروژه های مشارکتی مدرسه سازی 170 میلیارد تومان عنوان شده بود که فقط 15 درصد آن تخصیص یافت.

در سال 1396 که مسئولیت این مجموعه را بر عهده گرفتم عدد مصوب 200 میلیارد تومان و تخصیص آن صفر بود که موجبات گلایه مندی خیرین مدرسه ساز را فراهم کرده بود اما از سال 1396 با همکاری بین وزارت آموزش و پرورش، مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه طی 3 ماه آخر سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره ساخت پروژه های آموزش و پرورش به زیر 3 سال رسید

دوره ساخت پروژه های آموزش و پرورش به زیر 3 سال رسید