مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 10:202021-07-14فرهنگي

سلبریتی های ورشکسته را بشناسید


الجزیره در گزارشی به نقل از سایت آمریکایی برین بریز، به چند از تن افراد معروفی که به دلایل مختلف ورشکستگی را در زندگی تجربه کرده اند پرداخته است.

- تاکنون از ثروت افسانه ای هنرمندان بزرگ دنیا زیاد شنیده ایم اما بد نیست بدانیم که برخی از آن ها در چشم بر هم زدنی دارایی که در طول سال ها به دست آورده بودند را از دست داده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الجزیره در گزارشی به نقل از سایت آمریکایی برین بریز، به چند از تن افراد معروفی که به دلایل مختلف ورشکستگی را در زندگی تجربه کرده اند پرداخته است که در ادامه می خوانید.

برت رینولدز یکی از معروف ترین بازیگران آمریکایی در دوره خودش است که 10 سال قبل و پس از طلاق گرفتن از همسرش، لونی اندرسون به مشکل مالی برخورد و این ورشکستگی تا جایی پیش رفت که به علت پرداخت نکردن قسط ها، خانه اش در رهن بانک قرار گرفت.

این بازیگر در سال 2018 درگذشت.

کیم بیسینگر، بازیگر زن آمریکایی که به خاطر بازی در فیلم محرمانه لس آنجلس (1997) برندهٔ جایزه اسکار شد، در اواخر دهه نود میلادی از بازی در یک فیلم سینمایی کناره گیری کرد و این تصمیم سبب شد تا شرکت تولید کننده فیلم از او شکایت کند؛ در پی این شکایت بیسینگر به بیش از 8 میلیون دلار جریمه محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی های ورشکسته را بشناسید

سلبریتی های ورشکسته را بشناسید