مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-14اقتصادي

از فعالیت واحدهای صنفی بدون مجوز در آذربایجان غربی جلوگیری می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تمامی واحدهای صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی باید برای فعالیت صنفی خود از اتحادیه های زیربط مجوز و پروانه کسب اخذکنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تمامی واحدهای صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی باید برای فعالیت صنفی خود از اتحادیه های زیربط مجوز و پروانه کسب اخذکنند.

غلامرضا بابایی امروز 23 تیرماه در جلسه کمسیون نظارت استان گفت: مطابق قانون تمامی واحدهای صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی باید برای فعالیت صنفی خود از اتحادیه های زیربط مجوز و پروانه کسب اخذ کنند در غیر اینصورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: اتحادیه های صنفی موظف به شناسایی و ساماندهی اصناف زیر مجموعه و هم رسته خود می باشند و باید با شناسایی واحد های صنفی بدونه پروانه این واحد ها را ملزم به اخذ پروانه کسب کنند؛ در غیر اینصورت از فعالیت آنها جلوگیری کنند.

بابایی تصریح کرد: اتحادیه ها باید تا پایان شهریور سال جاری اطلاعات پروانه های کسب صادر شده قدیمی را در سایت ایرانیان اصناف بارگذاری کنند تا در صورت نیاز از این اطلاعات بهره برداری شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: اتحادیه ها باید برای آموزش اصناف و آشنایی آنها با قوانین و مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فعالیت واحدهای صنفی بدون مجوز در آذربایجان غربی جلوگیری می شود

از فعالیت واحدهای صنفی بدون مجوز در آذربایجان غربی جلوگیری می شود