مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-14اقتصادي

تدوین تدابیر لازم برای بهبود وضعیت شبکه توزیع آب قرچک


فرماندار شهرستان قرچک از تدوین تدابیر لازم برای بهبود وضعیت شبکه توزیع آب در شهر و روستاها خبر داد و مدیریت یکپارچه برای جلوگیری از بحران آبی و همکاری مردم در مصرف بهینه آب و برق را خواستار شد.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک از تدوین تدابیر لازم برای بهبود وضعیت شبکه توزیع آب در شهر و روستاها خبر داد و مدیریت یکپارچه برای جلوگیری از بحران آبی و همکاری مردم در مصرف بهینه آب و برق را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن خطیبی عصر چهارشنبه 23 تیر ماه در جلسه ویژه بیان کرد: امسال در حوزه تامین و توزیع آب و برق در سراسر کشور دغدغه هایی به وجود آمد که قرچک نیز از این حیث مستثنا نبوده، بخصوص با جمعیت فزاینده ای که این شهرستان با آن مواجه شده و همچنین روستاهای پرجمعیت، این امر را ضروری می کند تا مدیریت یکپارچه و نگاه همه جانبه در حوزه تامین آب و برق بخصوص آب شرب انجام شود و مشکلات به حداقل ممکن برسد.

وی ادامه داد: پروژه های حوزه آب و فاضلاب از جمله احداث تصفیه خانه این شهرستان به دلیل عدم تخصیص اعتبارات، نیمه تمام باقی مانده که درخواست داریم با جدیت این موضوع از سوی متولیان امر پیگیری شود.

فرماندار قرچک خاطر نشان کرد: عدم ساماندهی صحیح و جمع آوری فاضلاب های سطحی در این شهرستان بطور حتم در آینده وضعیت را بحرانی تر و محیط طبیعی و انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین تدابیر لازم برای بهبود وضعیت شبکه توزیع آب قرچک

تدوین تدابیر لازم برای بهبود وضعیت شبکه توزیع آب قرچک