مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-14سياسي

کارگاه آموزشی فلسفه، پیام ها و درس های نماز و نقش سازنده آن در جامعه برگزار شد


با شرکت جمعی امام جمعه و جماعت، استاد دانشگاه، مسئولان انجمن های دانشجویی دانشگاه ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی اوگاندا یک کارگاه آموزشی تحت عنوان فلسفه، - با شرکت جمعی امام جمعه و جماعت، استاد دانشگاه، مسئولان انجمن های دانشجویی دانشگاه ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی اوگاندا یک کارگاه آموزشی تحت عنوان "فلسفه،پیام ها و درس های نماز و نقش سازنده آن در جامعه " با رعایت شرایط بهداشتی کرونایی در محل نمایندگی فرهنگی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،رایزن فرهنگی ، پروفسور آدم سبیالا استاد دانشگاه، موسی سوئد موگانزا از دپارتمان ترجمه و نشر دانشگاه ماکِرِره و بشیر بدرو کاسوله محقق،امام جمعه و فعال دینی و کالما محمد عبدالمالک رییس انجمن های اسلامی مساجد و مدارس مناطقی از کامپالا مدرسان کارگاه فوق الذکر بودند که هر یک مسئولیت تدریس ابعادی از نقش سازنده نماز را به عهده داشتند.

سوال و جواب و اهداء کتاب هایی از امام خمینی(ره) ، داستان راستان ترجمه شده به زبان ملی لوگاندا بخشی از کارگاه آموزشی فلسفه ، پیام ها و درس های نماز و نقش سازنده آن ها در جامعه بودند.

پروفسور آدم سبیالا استاد دانشگاه و فعال دینی در اوگاندا با اشاره به فلسفه عبادت گفت در نماز نکات و اسراری وجود دارد که که ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی فلسفه، پیام ها و درس های نماز و نقش سازنده آن در جامعه برگزار شد

کارگاه آموزشی فلسفه، پیام ها و درس های نماز و نقش سازنده آن در جامعه برگزار شد