مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-14اقتصادي

712 مخزن سی ان جی خودرو در شرق گلستان بازرسی و تست شدند


رییس اداره استاندارد شرق گلستان گفت: در سه ماهه اول امسال مخازن سی ان جی تعداد 712 خودرو در چهار آزمایشگاه های تست هیدرواستاتیک شرق گلستان بازرسی و تست شدند.

- 712 مخزن سی ان جی خودرو در آزمایشگاه های هیدرواستاتیک شرق گلستان بازرسی و تست شدند محسن خسروی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: براساس سیاست های کلان دولت در زمینه ارتقاء استانداردهای ایمنی سازمان ملی استاندارد نسبت به تایید صلاحیت آزمایشگاه تست مخازن سی ان جی براساس استاندارد ملی 6 هزار 792 چهار آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شرق گلستان (دو آزمایشگاه در گنبدکاووس، یک آزمایشگاه در کلاله و یک آزمایشگاه در رامیان) فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: با فعالیت این چهار آزمایشگاه در شرق استان، مالکان خودرو نیاز به مراجعه به مرکز استان برای تست مخازن نداشته و می توانند در این چهار آزمایشگاه مخازن سی ان جی خودرو خود را تست کنند.

رییس اداره استاندارد شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مالکان خودرو می توانند با مراجعه به این آزمایشگاه ها گواهی تست هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه این آزمایشگاه ها دارای گواهینامه استاندارد 6 هزار و 792 هستند، بیان کرد: با توجه به اجباری بودن تست هیدروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

712 مخزن سی ان جی خودرو در شرق گلستان بازرسی و تست شدند

712 مخزن سی ان جی خودرو در شرق گلستان بازرسی و تست شدند