مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-14بين الملل

تخریب منازل 11 خانواده فلسطینی در شرق رام الله توسط رژیم صهیونیستی


نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) یک منطقه بادیه نشین در مرکز کرانه باختری که شامل منازل مسکونی و چادرهای متعلق به 11 خانواده فلسطینی است را تخریب کردند.

- نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) یک منطقه بادیه نشین در مرکز کرانه باختری که شامل منازل مسکونی و چادرهای متعلق به 11 خانواده فلسطینی است را تخریب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فارس کعابنه، یک فعال فلسطینی اعلام کرد، تعدادی از تجهیزات و کامیون های ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) به منطقه بادیه نشین القبون در نزدیکی روستای المغیّر واقع در شمال شرق رام الله یورش بردند و آن را از تمامی طرف ها محاصره کردند.

کعابنه همچنین تصریح کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی یک عملیات تخریب گسترده را آغاز کردند که تمامی این تأسیسات متعلق به 11 خانواده فلسطینی است.

وی همچنین تصریح کرد، ارتش رژیم صهیونیستی به تخریب این تأسیسات بسنده نکرد بلکه آنها را مصادره کرد تا فلسطینیان دوباره آنها را نسازند؛ اشغالگران اسراییلی همچنین تراکتورهای کشاورزی، لوله های آب و وسایل حمل و نقل را نیز مصادره کردند.

کعاینه اظهار داشت، منطقه القبون شامل 30 خانواده است و بیش از 150 تن در آن سکونت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب منازل 11 خانواده فلسطینی در شرق رام الله توسط رژیم صهیونیستی

تخریب منازل 11 خانواده فلسطینی در شرق رام الله توسط رژیم صهیونیستی