مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-14سياسي

ضرورت حمایت خیران و نیکوکاران از جامعه هدف بهزیستی


نماینده ولی فقیه در مازندران توجه به جامعه مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی را ضروری دانست و گفت:خیران و نیکوکاران در این بخش توجه بیشتری داشته باشند.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر چهارشنبه در نشست مدیران بهزیستی استان با بیان اینکه باید قدر نعمت سلامتی را دانست، گفت: جامعه هدف بهزیستی دارای روحیه بالا و قوی هستند و این روحیه به انسان انگیزه می دهد.

وی بهره گیری از کمک خیران و مردم برای حوزه بهزیستی شد و گفت: از همه خیران و نیکوکاران تقاضای توجه به جامعه هدف بهزیستی را داریم تا دغدغه های دیگر در زندگیشان کمتر باشد.

وی با اظهار اینکه باید روندی را درپیش گیریم که تولید معلولیت کمتر شود، ادامه داد: باید زمینه ها و بسترهای معلولیت زا را در جامعه کاهش دهیم و در این زمینه باید با دانشگاه ها و دستگاه های مرتبط هم اندیشی داشته باشیم.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه باید با تولید بیماری مقابله کنیم، خواستار توجه به صنعت و کشاورزی و مسائل مختلف شد و گفت: قدر خدمت در نهاد بهزیستی را باید دانست زیرا ازنگاه آخرتی و دینی، انسانی و وجدانی کار بهزیستی ارزشمند است.

وی یادآور شد: بهزیستی با جمعیتی سروکار دارد که به هردلیلی دستش از جهات مختلف کوتاه است و گرفتن دست ناتوان شکرانه ای برای افراد توانمند خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت خیران و نیکوکاران از جامعه هدف بهزیستی

ضرورت حمایت خیران و نیکوکاران از جامعه هدف بهزیستی