مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-14ورزشي

رشد سرانه ورزشی دانشجویان/ توسعه فضاهای ورزش دانشگاهی


سرپرست سازمان امور دانشجویان گفت: در سال های اخیر توجه زیادی به رشد سرانه ورزشی در دانشگاه ها شده است و به دلیل اهمیت این امر، انشاالله این مسیر تدوام خواهد یافت.

- ، غلامرضا غفاری در آیین افتتاح پروژه های ورزشی دانشگاه ها که از طریق ارتباط مجازی صورت گرفت گفت: رشد فضاهای ورزشی در دانشگاه ها خوب بوده است و جانمایی مناسب امکانات ورزشی و دسترسی آسان دانشجویان به اماکن ورزشی موجب مشارکت بیشتر دانشجویان در ورزش شده است.

وی اظهار داشت: همواره توسعه امکانات و فضاهای ورزشی در دانشگاه ها مورد توجه سیاست گذران آموزش عالی بوده است که این امر به دلیل اهمیت نقش ورزش در سلامت جسمانی و روحی دانشجویان است.

سرپرست سازمان امور دانشجویان افزود: نقش ورزش و نشاط در کیفیت تجربه زیستی دانشجویان بر همگان روشن است و در همین راستا است که در سال های اخیر توجه زیادی به رشد سرانه ورزشی در دانشگاه ها شده است و به دلیل اهمیت این امر، انشاالله این مسیر تدوام خواهد یافت.

غفاری با اشاره به همکاری سازمان امور دانشجویان، صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه ها برای توسعه ورزش دانشجویی گفت: در نتیجه همین هم افزایی است که پروژه های ورزشی متناسب با نیاز دانشجویان تعریف می شوند و در کمترین زمان به بهره برداری و بازدهی می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد سرانه ورزشی دانشجویان/ توسعه فضاهای ورزش دانشگاهی

رشد سرانه ورزشی دانشجویان/ توسعه فضاهای ورزش دانشگاهی