مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:402021-07-14اقتصادي

معاینه فنی تاکسی های قزوین نیم بها شد


این تخفیف شامل تمام خودروهای تاکسی اعم از خطی، گردشی، آژانس ها و خودروی ون است.

- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از انجام معاینه فنی تاکسی ها با 50 درصد تخفیف در مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، اسماعیل عرشیان با اشاره به تخفیف معاینه فنی تاکسی ها گفت: با توجه به اهمیت اجرای امور رفاهی و حمایتی برای تاکسیرانان محترم و زحمتکش، بر حسب پیشنهاد سازمان تاکسیرانی، تخفیف 50 درصدی معاینه فنی تاکسی ها پس از تصویب در ستاد معاینه فنی شهرستان در مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری قزوین اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: این تخفیف شامل تمام خودروهای تاکسی اعم از خطی، گردشی، آژانس ها و خودروی ون است.

وی عنوان کرد: تاکسی هایی که از تاریخ تولید آن ها یک سال گذشته است باید برای دریافت گواهی معاینه فنی به مراکز مجاز معاینه فنی مراجعه کنند و تمامی تاکسی های با عمر پایین تر از 10 سال هر 6 ماه و تمام تاکسی های با عمر بالای 10 سال هر 3 ماه ملزم به دریافت گواهی معاینه فنی هستند.

این مسئول ادامه داد: نرخ معاینه فنی در سال جاری 47 هزار تومان است که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، تاکسی هایی که به مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری قزوین مراجعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاینه فنی تاکسی های قزوین نیم بها شد

معاینه فنی تاکسی های قزوین نیم بها شد