مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-14اجتماعي

تردد شبانه در لرستان ممنوع است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تردد خودروها در خرم آباد و دیگر شهرستان های استان در شب ها ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سرهنگ مرتضی چغلوند اظهار داشت: در راستای مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در ساعات شب تردد خودرو ها  در شهرهای استان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در حال حاضر در حال اجرا است، افزود: : بر این اساس همچنین تردد از ساعت 21شب تا ساعت 3 بامداد ممنوع بوده و در صورت تردد 500 هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: ثبت تخلفات مربوط به تخطی از محدودیت های اعمالی بوسیله سامانه های الکترونیکی و دوربین های مخصوص کنترل تخلفات انجام می شود و لذا رانندگان وسایل نقلیه شخصی بایستی از هرگونه تردد غیرضروری اجتناب نمایند در غیر اینصورت با متخلفان برابر قانون و مقررات برخورد قانونی و لازم بعمل می آید.

چغلوند اظهار داشت: کلیه تدابیر و محدودیت های وضع شده در راستای حفظ سلامت جامعه بوده و همه بایستی خود را تابع دستورات بهداشتی ستاد مقابله با کرونا بدانیم و به وظیفه قانونی، اخلاقی، شرعی و اجتماعی خود در راستای صیانت از جان خود و دیگران در برابر این ویروس اقدام نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد شبانه در لرستان ممنوع است

تردد شبانه در لرستان ممنوع است