مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-14سياسي

برگزاری اولین رویداد سالانه کنشگری در ایران در آخرین روز هفته


در پنل دوم با عنوان راهکارهای کنشگری موثر در ایران سمیه رفیعی، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، الهه محمدی، فعال مدنی و روزنامه نگار و شاهد حلاج، - در پنل دوم با عنوان راهکارهای کنشگری موثر در ایران سمیه رفیعی، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، الهه محمدی، فعال مدنی و روزنامه نگار و شاهد حلاج، فعال مدنی و روزنامه نگار حضور دارند.

رویداد سالانه کنشگری در ایران به مناسبت چهار سالگی آغاز به کار استارتاپ اجتماعی کارزار روز جمعه 25 تیرماه 1400 از ساعت 16 تا 20 به صورت آنلاین در استودیو ویکست برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسکان نیوز، این رویداد با هدف اشتراک تجربیات موفق در زمینه کنشگری مدنی و اجتماع سازی کنشگران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان با مراجعه به آدرس event.

karzar.

net برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.

این رویداد شامل سه پنل گفتگو است که در پنل اول با موضوع تجربه های کنشگری لیلی ارشد، کنشگر حوزه زنان و مدیرعامل موسسه خانه خورشید، اسماعیل آذری نژاد، کنشگر کتابخوانی برای کودکان روستایی، محمد درویش، پژوهشگر محیط زیست و مجتبی گهستونی، کنشگر میراث فرهنگی حضور دارند.

در پنل دوم با عنوان راهکارهای کنشگری موثر در ایران سمیه رفیعی، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، الهه محمدی، فعال مدنی و روزنامه نگار و شاهد حلاج، فعال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد سالانه کنشگری در ایران در آخرین روز هفته

برگزاری اولین رویداد سالانه کنشگری در ایران در آخرین روز هفته