مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-14بين الملل

جورج بوش: خروج از افغانستان اشتباه است


جورج بوش پسر که در مقام رییس جمهور آمریکا واشنگتن را وارد جنگ 20 ساله در افغانستان کرد، خروج نظامیان آمریکایی و ناتو از این کشور را «اشتباه» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  چهل و سومین رییس جمهور آمریکا که به دلیل نقش او در جنگ های اشغالگرانه سال های 2001 و 2003 در مصاحبه با دویچه وله درباره مسائلی از قبیل خروج واشنگتن و متحدانش در ناتو از افغانستان بعد از 20 سال جنگ اشغالگرانه در این کشور صحبت کرد.

جورج بوش پسر که در دوران ریاست جمهوری، آمریکا را در سال 2001 وارد جنگ افغانستان و در سال 2003 هم به بهانه تلاش عراق برای دستیابی به سلاح کشتار جمعی به این کشور لشگرکشی کرد، در مصاحبه با این شبکه آلمانی خروج نظامیان آمریکایی و کشورهای عضو ناتو را اشتباه خواند.

رییس جمهور اسبق آمریکا با گرفتن ژست حمایت از حقوق زنان و دختران در افغانستان گفت: زنان و دختران افغانستانی متحمل صدمات وصف ناپذیری خواهند شد.

این (خروج آمریکا و ناتو از افغانستان) اشتباه است .

  مصاحبه بوش با شبکه دویچه وله   وی در بخشی از این مصاحبه با اشاره به آغاز جنگ آمریکا علیه افغانستان در سال 2001 مدعی پیشرفت در جامعه این کشور به ویژه در زمینه حقوق زنان و دختران در برابر وحشی گری طالبان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جورج بوش: خروج از افغانستان اشتباه است

جورج بوش: خروج از افغانستان اشتباه است