مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-14سياسي

ماجرای درگیری در بیمارستان فارابی کرمانشاه چه بود؟


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه انتشار اخباری مبنی بر حمله اراذل و اوباش به بیمارستان فارابی کرمانشاه را تکذیب کرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه انتشار اخباری مبنی بر حمله اراذل و اوباش به بیمارستان فارابی کرمانشاه را تکذیب کرد.

حمید بهرام زاده در نشست ستاد کنترل مجرمین حرفه ای و سابقه دار که امروز( 23 تیر) در دادگستری کرمانشاه برگزار شد، بااشاره به انتشار تصاویر و اخباری از وقوع درگیری در بیمارستان فارابی کرمانشاه در فضای مجازی، اظهارکرد: در این تصاویر و اخبار عنوان شده اراذل و اوباش قمه به دست به بیمارستان فارابی کرمانشاه حمله کرده اند که آن را تکذیب می کنیم.

وی در توضیح جزییات این حادثه گفت: اخیرا خانواده ای که فرزندانشان بیمار روانی بوده به بیمارستان فارابی مراجعه می کنند که پزشک بیمارستان پس از معاینه بیمار اعلام می کند که فرزند این خانواده باید بستری شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه افزود: این فرد پس از تشخیص پزشک مبنی بر لزوم بستری شدن، عصبانی شده و اقدام به تهدید می کند و در ادامه با مراجعه مجدد به بیمارستان تهدیدات خود را عملی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای درگیری در بیمارستان فارابی کرمانشاه چه بود؟

ماجرای درگیری در بیمارستان فارابی کرمانشاه چه بود؟