مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-14اقتصادي

افت شدید تراکنش های بانکی در اصناف گیلان


افت شدید تراکنش های بانکی در اصناف مشاهده می شود که موجب نگرانی و آسیب به این قشر است.

- ایسنا/گیلان رییس اتاق اصناف گیلان گفت: افت شدید تراکنش های بانکی در اصناف مشاهده می شود که موجب نگرانی و آسیب به این قشر است.

محمد شکریه در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت اصناف و میزان پلمب های صورت گرفته به دلیل تخلفات صنفی در استان اظهار کرد: اطلاع دقیقی از میزان پلمب های واحدهای صنفی ندارم، اما می دانم که حال اصناف خوب نیست و تعطیلی ها به شدت تراکنش های بانکی را پایین آورده است.

وی افزود: به گفته وزارت بهداشت، اصناف در گسترش کرونا فقط هشت درصد تاثیر گذارند و این سهم ناچیز موجب شده است که هر جا بخواهند کرونا را کنترل کنند به اصناف فشار زیادی بیاورند.

رییس اتاق اصناف گیلان ادامه داد: بازاریان پایان ماه حقوق دریافت نمی کنند و تعطیلی ها موجب می شود که از نظر اقتصادی با مشکلات جدی مواجه شوند.

شکریه خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی علاوه بر اجاره خانه و اجاره مغازه باید حقوق کارگر را پرداخت کنند و حواسشان به برگشت نخوردن چک های بانکی باشد و تعطیلی ها نه تنها درد کرونا را درمان نمی کند بلکه اصناف را دچار آسیب های جدی می کند.

وی اضافه کرد: صاحبان واحدهای صنفی نمی خواهند با پلمب شدن واحدشان آبروشان جلوی کسبه و مردم برود و باید در شان این اقشار رفتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت شدید تراکنش های بانکی در اصناف گیلان

افت شدید تراکنش های بانکی در اصناف گیلان