مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-14فرهنگي

انتشار فراخوان پژوهشی سازمان سینمایی


فراخوان پژوهشی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، فراخوان پژوهشی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری منتشر شد، در این فراخوان معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی برای دومین سال متوالی، اولویت های پژوهشی کاربردی سینمای ایران را با رویکرد میان رشته ای از 150 سینماگر، 52 دانشکده و پژوهشکده، بیش از 60 پژوهشگر و استاد دانشگاه، بخش های مختلف سازمان سینمایی، کلیه اصناف و انجمن های سینمایی و خانه سینما جویا شده و منتشر کرده است.

اقتصاد سینما ، کودک و نوجوان و سینما ، اثرات تحولات فناورانه بر سینما ، سیاست گذاری سینما (تولید، محتوا، کپی رایت، بودجه و .

) و ادبیات و فیلمنامه و سایر هنرهای مربوط به سینما ، محورهای پژوهشی سازمان سینمایی هستند که ذیل هر یک از آنها، اولویت های مختلفی اعلام شده است.

همچنین در این فراخوان اعلام شده پایان نامه هایی که به اولویت های ذکر شده بپردازند و یا در چارچوب محورهای پنج گانه به صورت خلاقانه به یکی از نیازهای کاربردی سینمای ایران پاسخ دهند، در مقطع کارشناسی ارشد تا سقف 50 میلیون ریال و در مقطع دکتری تا سقف 100 میلیون ریال، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان پژوهشی سازمان سینمایی

انتشار فراخوان پژوهشی سازمان سینمایی