مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-14اقتصادي

توضیحات وزیر نیرو درباره آخرین وضعیت قطعی برق


وزیر نیرو با اشاره به وضعیت صنعت برق کشور اعلام کرد : تلاش کردیم تا جایی که امکان دارد صنایع بتوانند وضعیت خود را بهبود دهند.

- وزیر نیرو با اشاره به وضعیت صنعت برق کشور اعلام کرد : تلاش کردیم تا جایی که امکان دارد صنایع بتوانند وضعیت خود را بهبود دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرضا اردکانیان وزیر نیرو پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته آینده هنوز شاهد گرمای نسبتا بالایی هستیم و امیدواریم همکاری و همراهی ها ادامه پیدا کند .

اولویت این است که با همکاری بخش تجاری و خانگی و همکاری رسانه ها، مصرف کاهش پیدا کند که ناچار به محدودیت برای صنایع نباشیم.

وی ادامه داد: با جلسه هایی که داشتیم برای صنایع از دیشب تلاش کردیم تا جایی که امکان دارد صنایع بتوانند وضعیت خود را بهبود دهند.

اردکانیان تاکید کرد: بعد از مذاکرات مفصل و آمادگی صنایع بزرگ که یک هفته پیش صورت گرفت، 13 صنایع بزرگ اعم از فولاد، آلومینیوم و مس اعلام آمادگی کردند که برای مصارف خود نیروگاه هایی به ظرفیت بیش از 10 هزار مگاوات احداث کنند و دیروز موافقت نهایی با احداث این نیروگاه ها صادر شد.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: ما اعلام آمادگی کردیم تعدادی از سایت های مان را در قالب مقررات عرضه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات وزیر نیرو درباره آخرین وضعیت قطعی برق

توضیحات وزیر نیرو درباره آخرین وضعیت قطعی برق