مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-14اقتصادي

سی سخت در مسیر توسعه/ شهرداری چشم انتظار اعتبارات اختصاص یافته پس از زلزله


شهردار سی سخت با اشاره به پروژه های در دست احداث در سی سخت گفت: همه این پروژه ها می تواند محرک توسعه سی سخت در آینده باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، علی فرد در نشست با خبرنگاران به مشکلات و معضلات شهر سی سخت اشاره و اظهار داشت: در روزهای ابتدایی که به عنوان شهردار سی سخت منصوب شدم شهرداری وضعیت مطلوبی نداشت 45 روز تعطیل بود و همه چیز تحت تاثیر یک بحران بود.

شهردار سی سخت عنوان کرد: گلایه ها و دغدغه های پرسنل اولین بحرانی بود که با آن مواجه بودیم تلاش کردم این دغدغه را به حداقل برسانیم به همین دلیل پرداختی به پرسنل شهرداری را به روز کردیم.

وی با اشاره به بدهی های انباشته شده در شهرداری سی سخت عنوان کرد: تاکنون 13 میلیارد از بدهی های شهرداری پرداخت شده که 8 میلیارد آن مربوط به حقوق عقب مانده پرسنل شهرداری است، ضمن اینکه بعد از 12 سال در راستای تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر اقداماتی صورت گرفت.

این مسئول در ادامه اقدامات شهرداری سی سخت گفت: از سال 62 تاکنون یک برگ سند مالکیت در شهرداری صادر نشده بود اما طی دو سال اخیر 42 مورد سند مالکیت صادر شد.

همچنین 8 هزار هکتار  زمین که متعلق به شهرداری و در اختیار راه و شهرسازی بود به شهرداری بازگردانده شد که در مرحله صدور سند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی سخت در مسیر توسعه/ شهرداری چشم انتظار اعتبارات اختصاص یافته پس از زلزله

سی سخت در مسیر توسعه/ شهرداری چشم انتظار اعتبارات اختصاص یافته پس از زلزله