مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-14سياسي

کلنگی که 15 سال بر زمین ماند


سخن از پروژه ای است که حدود 15 سال از طرح آن می گذرد.

پروژه ای فرهنگی و مهم که می خواهد به جوانان و نوجوانان خراسان جنوبی بگوید که در سال های دفاع مقدس پدران آنان چگونه و با چه ایثارگری هایی وجب به وجب خاک این مملکت را حفظ کرده اند، - خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس اشاره کرده اند، ایشان فرمودند: پرچم عروج انسان به بام معنویت که امروز در گوشه و کنار دنیا برافراشته می شود، در حقیقت پرچم امام ما و شهیدان اوست، آنها زنده اند و روزبه روز زنده تر خواهند شد .

همچنین حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: اگر مجاهدت فداکارانه جوانان این مرز و بوم که به این شهادت ها منتهی شده است نمی بود، همه روزهای این ملت، در زیر چتر سیاه ظلم و تجاوز و دخالت دشمنان اسلام و ایران، به شب های تار بدل می شد .

سال های پس از جنگ هنر و هنرمندان تلاش هایی را برای حفظ، انتقال و ماندگاری ارزش های دفاع مقدس انجام داده اند و راه اندازی باغ موزه های دفاع مقدس در حقیقت تلاشی جدید برای انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید است.

قصه پر غُصه موزه دفاع مقدس استان 33 سال از پایان 8 سال دفاع مقدس می گذرد اما جوانان و نوجوان این مرز بوم به خصوص در خراسان جنوبی و شهر بیرجند نبود یک مرکز فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگی که 15 سال بر زمین ماند

کلنگی که 15 سال بر زمین ماند