مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-14اقتصادي

رازقی: دیواری کوتاه تر از صنعت در قطع برق نیافتند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس ضمن انتقاد از شیوه اعمال خاموشی ها، تاکید کرد که مسئولان برای قطع برق، دیواری کوتاه تر از صنایع پیدا نکردند و زیان های هنگفتی را به این بخش تحمیل کردند.

- انتقاد رییس اتاق بازرگانی فارس به شیوه اعمال خاموشی ها؛ رازقی: دیواری کوتاه تر از صنعت در قطع برق نیافتند ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس ضمن انتقاد از شیوه اعمال خاموشی ها، تاکید کرد که مسئولان برای قطع برق، دیواری کوتاه تر از صنایع پیدا نکردند و زیان های هنگفتی را به این بخش تحمیل کردند.

جمال رازقی در چهل و هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون بهبود فضای کسب و کار، دستگاه های خدمات رسان دولتی از جمله برق باید عدم قطع برق صنایع و بخش تولید را در اولویت قرار دهند و در غیر این صورت دولت ملزم به پرداخت خسارت قطعی برق این بخش خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اتاق بازرگانی فارس، رازقی افزود: انتظار ما از مسئولان، تدوین برنامه مشخص برای قطع برق بخش صنعت و اطلاع رسانی به موقع و موثر در این زمینه بوده است، باید برق دریافتی مشترکان بخش فولاد و سیمان از 10 درصد دیماند مصرفی به 25 درصد افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رازقی: دیواری کوتاه تر از صنعت در قطع برق نیافتند

رازقی: دیواری کوتاه تر از صنعت در قطع برق نیافتند