مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-14سياسي

بازرسی مستمر از داروخانه ها در مورد نحوه عرضه انسولین قلمی


مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: به منظور نظارت بر عرضه انسولین قلمی در داروخانه های منتخب سراسر کشور بازرسی های مستمر صورت گرفته و با متخلفان برخورد می شود.

- مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو تاکید کرد بازرسی مستمر از داروخانه ها در مورد نحوه عرضه انسولین قلمی مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: به منظور نظارت بر عرضه انسولین قلمی در داروخانه های منتخب سراسر کشور بازرسی های مستمر صورت گرفته و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رسول ملکوتی با بیان این مطلب تصریح کرد: با توجه به دستور رییس سازمان برای انجام بازرسی ویژه و مستمر از نحوه ارائه خدمات کالاهای سلامت خصوصا در داروخانه ها با مشارکت اداره کل دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ، نظارت مستمر از اردیبهشت ماه سال جاری در مورد نحوه عرضه انسولین قلمی در داروخانه ها صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازدیدها در سطح شهر تهران و شهرهای تحت نظارت دانشگاه های علوم پزشکی تهران و البرز با اولویت داروخانه های منتخب و شبانه روزی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی مستمر از داروخانه ها در مورد نحوه عرضه انسولین قلمی

بازرسی مستمر از داروخانه ها در مورد نحوه عرضه انسولین قلمی