مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-14اقتصادي

توافق مجدد هیأت حمایت با هیأت مدیره پلی اکریل


تحویل کارخانه پلی اکریل اصفهان به هیأت مدیره، در جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت پلی اکریل، نمایندگان هیأت حمایت از صنایع و نمایندگان نیروی انظامی و دادستانی اصفهان صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در جلسه ای که با حضور اعضای هیأت حمایت از صنایع، نمایندگان شرکت پلی اکریل و نماینده دادستان اصفهان در دفتر حمایت از صنایع برگزار شد، مقرر شد شرکت پلی اکریل به هیأت مدیره و مدیران این شرکت تحویل داده شود.

در این جلسه مقرر شد هیأت مدیره شرکت، در مجموع مبلغ 61 میلیارد تومان بدهی خود به بانک ها و هیأت حمایت از صنایع را طی سه فقره چک پرداخت کند.

همچنین مقرر شد در زمان تحویل شرکت به اعضای هیأت مدیره، نمایندگان دادستانی و نیروی انتظامی نیز حضور پیدا کنند.

همچنین مدیران شرکت و نماینده دادستان اعلام کردند شکایت های مطرح شده علیه هیأت حمایت از صنایع که توسط مدیران پلی اکریل مطرح شده بود، مسترد شود.

علاوه بر این، هیأت حمایت از صنایع نمایندگانی را جهت تحویل و تحول کارخانه معرفی کرد و مقرر شد این نمایندگان تا تحویل کامل کارخانه پلی اکریل و واحد الیاف مصنوعی، در محل کارخانه حضور داشته باند و بعد از اتمام فرایند تحویل و تحول، نمایندگان هیأت باید کلیه اموال و اسناد و نیروی انسانی را به هیأت مدیره تحویل و محل کارخانه را ترک کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق مجدد هیأت حمایت با هیأت مدیره پلی اکریل

توافق مجدد هیأت حمایت با هیأت مدیره پلی اکریل