مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 06:202021-07-14پزشكي

اقدام دیرهنگام زوجین برای حل طلاق عاطفی


یک زوج درمانگر و مشاور خانواده با بیان اینکه تعارض زناشویی امری طبیعی است اما حل تعارض نیازمند مهارت است، گفت: ما نسبت به جدایی عاطفی آمار موثقی نداریم و متاسفانه زوجینی که دچار جدایی عاطفی شده اند بسیار دیر و بعضا 10 و حتی 15 سال پس از طلاق عاطفی برای حل .

- یک زوج درمانگر و مشاور خانواده با بیان اینکه تعارض زناشویی امری طبیعی است اما حل تعارض نیازمند مهارت است، گفت: ما نسبت به جدایی عاطفی آمار موثقی نداریم و متاسفانه زوجینی که دچار جدایی عاطفی شده اند بسیار دیر و بعضا 10 و حتی 15 سال پس از طلاق عاطفی برای حل این مشکل به درمانگر مراجعه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فریبا روایی در وبینار توانمندسازی دختران برای ازدواج ، درباره مراجعه دیرهنگام زوجین دچار طلاق عاطفی برای درمان، اظهار کرد: هرچند در چنین شرایطی درمانگران می توانند به زوجین کمک کنند اما همانگونه که سالها طول کشید زوجین به طلاق عاطفی برسند، مدت ها نیز طول می کشد تا این شرایط را درمان کنند که خود نیازمند مشارکت زن و مرد برای تغییر شرایط است.

این خانواده درمانگر ادامه داد: در اغلب موارد به زوجین دچار طلاق عاطفی توصیه می کنیم که به نیازهای عاطفی یکدیگر توجه کرده و اختلافات و تفاوت های فکری یکدیگر را بپذیرند و با آموزش مهارت ها زندگی را از نو بسازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام دیرهنگام زوجین برای حل طلاق عاطفی

اقدام دیرهنگام زوجین برای حل طلاق عاطفی