مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-14اقتصادي

موانع صادرات در بخش خصوصی باید مرتفع شود/برق ارزان وارد شبکه شود


طبق مذاکره ای که با وزیر نیرو داشتیم قرار شد به نحوی اقدام شود که بخش خصوصی اگر بخواهد به صادرات برق اقدام کنند موانع صادرات برطرف شود، اگر این اقدام انجام شود بخش خصوصی در مواقع لزوم می تواند برق ارزان به شبکه وارد کند.

- فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به پیگیری های این کمیسیون برای کاهش خاموشی های اخیر ،گفت: هفته گذشته جلسه ای را با وزیر نیرو در کمیسیون در این زمینه داشتیم که با توجه به مصوبات آن جلسه وزارت نیرو روز گذشته به 13 تا از صنایع مجوز تولید بیش از 10 هزار مگاوات برق را داد.

وی ادامه داد: مقرر شد این صنایع برق خودشان را از طریق نیروگاه هایی که احداث می کنند تامین و در مواقعی که برق مازاد داشته باشند به شبکه سراسری کشور تحویل دهند.

نماینده اندیمشک در مجلس با اعلام اینکه طبق مذاکره ای که با وزیر نیرو داشتیم قرار شد به نحوی اقدام شود که بخش خصوصی اگر بخواهد به صادرات برق اقدام کنند موانع صادرات برطرف شود، عنوان کرد: اگر این اقدام انجام شود بخش خصوصی در مواقع لزوم می تواند برق ارزان به شبکه وارد کند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به واگذاری چند نیروگاه به بخش خصوصی اظهار داشت: 4 نیروگاه داریم که 4 هزار مگاوات تولید برق گازی دارند طی جلسه ای که روز گذشته با وزیر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع صادرات در بخش خصوصی باید مرتفع شود/برق ارزان وارد شبکه شود

موانع صادرات در بخش خصوصی باید مرتفع شود/برق ارزان وارد شبکه شود