مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-14اقتصادي

تولیدکنندگان با استفاده از دانش فنی کالای باکیفیت تولید کنند


مدیر کل استاندارد استان البرز گفت: از تولیدکنندگان می خواهیم با استفاده از دانش فنی، تلاش و دقت عمل خود را در خصوص تولید کالای با کیفیت به کار بگیرند.

- ، فتانه شکرالهی صبح چهارشنبه در اولین کمیسیون ماده 42 سال 1400 که در اداره کل استاندارد استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته نیز کمیسیون ماده 42 برگزار شده بود که در سال جدید با توجه به صدور احکام اعضا از طرف رییس سازمان ملی استاندارد این کمیسیون برگزار و احکام اعضا اهدا و وضعیت واحدهای تولیدی با کیفیت پایین تر از استاندارد مورد بازبینی قرار گرفت.

مدیر کل استاندارد استان البرز بیان کرد: بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، واحدهای تولیدی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد که مبادرت به تولید و عرضه محصولات با کیفیت پایین تر از استاندارد می کنند باید در کمیسیونی مرکب از یک قاضی ویژه، مدیر کل، نماینده سازمان حمایت از مصرف کننده به طور ثابت و در صورت نیاز نمایندگان اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف، مطرح شده و مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی گفت: این کمیسیون شبه قضایی بوده و امکان حضور مدیر واحد تولیدی و خدماتی وجود داشته و چنانچه به حکم صادره اعتراضی داشته باشند می تواند اعتراض خود را به مراجع قضایی منعکس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان با استفاده از دانش فنی کالای باکیفیت تولید کنند

تولیدکنندگان با استفاده از دانش فنی کالای باکیفیت تولید کنند