مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-14سياسي

تعرض به خط انتقال آب یزد منجربه هدررفت 13 هزارمترمکعب آب شرب شد


استاندار یزد بر برخورد جدی با دستگاه های اجرایی که در زمان بحران، برای جلوگیری از نارضایتی مردم همکاری لازم را نداشتند تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی عصر دیروز در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان که با حضور مدیران و مسئولان ذیربط و به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانداران شهرستانها برگزار شد، با بیان این که مدیریت چالش های حوزه وظیفه همه دستگاه های اجرایی است و همه مسئولان باید نسبت به این مهم احساس مسئولیت کنند، اظهار کرد:  برخورد جدی با مسئولان ذیربط که در زمان بحران اخیر تعرض به خط انتقالی، همکاری لازم را نداشتند ضروری است.

وی با بیان این که همه دستگاه های اجرایی ضرورتا باید برای رفع بحران در هر زمینه ای همکاری همه جانبه داشته باشند و مسئولیت خود را به نحو احسنت انجام دهند، افزود: در این زمان و برای جلوگیری از نارضایتی مردم نباید از هیچ کوشش و هیچ همرایی دریغ کرد.

استاندار یزد به فرار مردم از گرمای شهر یزد به تفرجگاه های ییلاقی شهرستان ها اشاره کرد و گفت: طبیعتاً با افزایش تعداد جمعیت در اواخر هفته در این شهرستان ها باید برای رفع مشکلات آبی و محیط زیست آنها توجه ویژه ای شود و حتی از اعتبارات متمرکز استان می توان در این خصوص استفاده کرد و این مسئله مهم باید در دستور کار امسال قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرض به خط انتقال آب یزد منجربه هدررفت 13 هزارمترمکعب آب شرب شد

تعرض به خط انتقال آب یزد منجربه هدررفت 13 هزارمترمکعب آب شرب شد