مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-14اقتصادي

اجرای یک طرح توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در بوشهر


معاون اداره کل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: یک موافقت اصولی در زمینه اجرای طرح توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در این استان صادر شد.

- ایسنا/بوشهر معاون اداره کل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: یک موافقت اصولی در زمینه اجرای طرح توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در این استان صادر شد.

سکینه سالاری اظهار کرد: یک موافقت اصولی در راستای اجرای طرح توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 و با زیر بنای 3020 مترمربع صادر شده است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی استان بوشهر افزود: طرح با مشارکت بخش خصوصی ساخته خواهد شد، که برآورد اولیه برای اجرای این طرح، اعتباری افزون بر 148 میلیارد ریال است.

سالاری ادامه داد: یکی از مزیت های توسعه زیرساخت های گردشگری در کنار جذب گردشگر، ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم است که با فعال شدن این مرکز گردشگری برای 19 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی گفت: استان بوشهر با دارا بودن مرز آبی طولانی با خلیج فارس می تواند با توجه به قابلیت بالای گردشگری دریایی، نسبت به جذب گردشگر علاقه مند به این موضوع اقدام کند، که تمام تلاش ما این است تا زمینه ایجاد زیرساخت لازم برای توسعه گردشگری دریایی را در این استان فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای یک طرح توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در بوشهر

اجرای یک طرح توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در بوشهر