مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-14فرهنگي

توقع از حوزه فرهنگ و هنر ساوجبلاغ متمایز از دیگر شهرستان هاست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نگاه و توقع ما از حوزه فرهنگ و هنر ساوجبلاغ، ویژه و متمایز از سایر شهرستان های استان است.

- ، ناصر مقدم صبح چهارشنبه در دیدار با فرماندار ساوجبلاغ اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های مطلوب فرهنگی و هنری و موطن بزرگان و اصحاب فرهنگ و هنر چیره دستی است که به عنوان ذخایر و الگوهای ارزشمند قابلیت الگو شدن برای نسل جوان ما را دارد.

وی بیان کرد: همین موضوع نیز موجب شده است تا نگاه و توقع ما از حوزه فرهنگ و هنر ساوجبلاغ، ویژه و متمایز از سایر شهرستان های استان باشد و قطعاً در این مسیر حمایت و راهبری فرماندار به عنوان بالاترین مقام اجرایی شهرستان، راهگشا و کمک کار مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری این شهرستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به سابقه مردم ساوجبلاغ به رشته ها و فعالیت های فرهنگی و هنری افزود: آشنایی و علاقه مندی مردم به رشته ها و عرصه های فرهنگی و هنری، موجب دلگرمی و اطمینان خاطر اصحاب فرهنگ و هنر از نگاه کارشناسی و عمیق مسئولین و همچنین توقع بیشتر مسئولین ارشد ساوجبلاغ از فعالان فرهنگی و هنری است.

وی متذکر شد: همین امر موجبات ارتقای سطح ساوجبلاغ در عرصه های فرهنگی و اجتماعی را فراهم کرده است و ما نیز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیش از پیش در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقع از حوزه فرهنگ و هنر ساوجبلاغ متمایز از دیگر شهرستان هاست

توقع از حوزه فرهنگ و هنر ساوجبلاغ متمایز از دیگر شهرستان هاست