مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-14سياسي

ثبت رکورد واکسیناسیون در جنوب شرق کشور/تزریق واکسن ایرانی توسط امام جمعه زاهدان


طی چهار روز نزدیک به 10 هزار نفر دوز اول واکسن کوو ایران برکت را تزریق کردند که استقبال مردم را نشان زاهدان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، برخلاف شایعات و اخبار کذب رسانه های معاند نظام، این روزها شاهد استقبال گسترده شهروندان زاهدانی از واکسن ساخت کشورمان هستیم.

از روز جمعه هجدهم تیر ماه تاکنون در پنج مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید19 در شهر زاهدان، نزدیک به 10 هزار نفر از گروههای هدف بالای 50 سال دوز اول واکسن کووایران برکت را دریافت کرده اند.

  چند روز قبل توییتی منتشر شد که مدعی است یکی از هموطنان بلوچ بنام محمد نور اربابی 71 ساله در روز 16 تیرماه واکسن کووبرکت را دریافت و پس از 24 ساعت از تزریق واکسن در روز 17 تیر فوت کرده است.

برای اثبات دروغ بودن این خبر کافیست بدانیم در تاریخ 16 تیر هنوز تزریق واکسن کوو برکت در سیستان و بلوچستان شروع نشده بود و تزریق این واکسن در روز 17 تیر، بصورت نمادین برای استاندار سیستان و بلوچستان معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این استان و چند تن از خانواده محترم شهدا شروع شد و طبیعتا فوت این هموطن عزیزمان ارتباطی با واکسن کووبرکت نداشته است.

به گفته رییس مرکز بهداشت زاهدان، اطلاعات افرادی که تاکنون واکسن دریافت کرده اند نیز کاملا موجود و محفوظ است و با وجود تزریق بیش از  چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد واکسیناسیون در جنوب شرق کشور/تزریق واکسن ایرانی توسط امام جمعه زاهدان

ثبت رکورد واکسیناسیون در جنوب شرق کشور/تزریق واکسن ایرانی توسط امام جمعه زاهدان