مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-14اقتصادي

بیشترین سهم از اعتبارات عمرانی پلدشت به پروژه های بهداشت و درمان اختصاص یافت


مبلغ 242 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 42 طرح عمرانی در شهرستان برای سال 1400 تصویب شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست فرمانداری پلدشت گفت: مبلغ 242 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 42 طرح عمرانی در شهرستان برای سال 1400 تصویب شد.

صادق حبیب زاده امروز 23 تیر ماه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال 1400 با اشاره به اعتبارات مصوب سال 99 گفت: در ابتدای سال گذشته مبلغ 125 میلیارد ریال به پروژه های عمرانی شهرستان پلدشت شده بود که این رقم در سال جدید به 242 میلیارد ریال افزایش یافته که شاهد رشد 93 درصدی اعتبارات مصوب هستیم و این رقم تا پایان سال نیز افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: در میان پروژه های عمرانی شهرستان حوزه بهداشت و درمان بیشترین سهم اعتبار را دارد و مابقی پروژه ها نیز در طول سال با تزریق اعتبار تکمیل می شوند.

سرپرست فرمانداری پلدشت افزود: احداث ساختمان مرکزی شبکه بهداشت، مرکز جامع شهری پلدشت و نازک، ادامه تعریض محور پلدشت _ مرگنلر، احداث زیر ساخت های شهرک صنعتی و همچنین احداث سالن ورزشی در شهر پلدشت عمده پروژه هایی هستندکه مدنظر قرار گرفته اند.

حبیب زاده با اشاره به تحریم و عدم تحقق درآمدها، بیماری کرونا و همچنین شرایط نامطلوب اقتصادی افزود: منابع مالی محدود و نیازهای شهرستان زیاد است بر این اساس ادارات شهرستان باید نسبت به پیگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین سهم از اعتبارات عمرانی پلدشت به پروژه های بهداشت و درمان اختصاص یافت

بیشترین سهم از اعتبارات عمرانی پلدشت به پروژه های بهداشت و درمان اختصاص یافت