مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-14اقتصادي

تملک 310 میلیارد ریالی املاک مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح جهاد


بهروز کاویانی شهردار شهریار از خرید و آزادسازی املاک معارض در مسیر پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در میدان جهاد خبر داد و اظهار داشت: دو مانع بزرگ در مسیر اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح در میدان بسیج و جهاد شهریار وجود دارد که شامل معارضات ملکی و تاسیساتی است.

- بهروز کاویانی شهردار شهریار از خرید و آزادسازی املاک معارض در مسیر پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در میدان جهاد خبر داد و اظهار داشت: دو مانع بزرگ در مسیر اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح در میدان بسیج و جهاد شهریار وجود دارد که شامل معارضات ملکی و تاسیساتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام شهرداری شهریار ، بهروز کاویانی شهردار شهریار پیرامون رفع معارض ملکی در میدان جهاد افزود: رفع این معارض، از یکسو نیاز به تامین اعتبار داشت و از سوی دیگر همکاری صاحبان املاک، که خوشبختانه تلاشهای خدمتگذاران مردم در بدنه شورا و شهرداری بالاخره کارساز شد.

بهروز کاویانی، اسفند ماه 98 سکان مدیریت شهر شهریار را بدست گرفت و تا آن تاریخ نزدیک به 19 ماه از کلنگ زنی پروژه می گذشت.

وی ادامه داد: در آغاز مدیریت اینجانب، پیمانکار پروژه تقاطع غیر همسطح بسیج و جهاد شهریار، متاسفانه علیرغم گذشت یکسال و نیم از عقد قرارداد، بیشتر در حد تجهیز کارگاه عمل کرده بود و می توان گفت؛ رشد این پروژه طی حدود 20 ماه ابتدای کار ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک 310 میلیارد ریالی املاک مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح جهاد

تملک 310 میلیارد ریالی املاک مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح جهاد