مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-14اقتصادي

واگذاری عجیب شرکت دولتی حمل ونقل در گیلان


علیرغم یک دوره لغو واگذاری شرکت ایمن ترابر آریا از شرکت های تحت مالکیت مه آفرید امیر خسروی، این شرکت مجدداً در سایه از سکوت و احتمالاً غیرقانونی واگذارشده و فعالان حمل ونقل معتقدند دادستانی به عنوان مدعی العموم باید به این موضوع ورود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شرکت حمل ونقل ایمن ترابر آریا از شرکت های تحت مالکیت  مه آفرید امیر خسروی، متهم پرونده فساد اقتصادی معروف به سه هزارمیلیاردی بود که در سال 1390 تحت سرپرستی دادستانی قرار گرفت و درنهایت در سال 1395 جزو شرکت های رد دیونی تحت تملک بانک ملی قرار گرفت.

در اسفندماه سال 98، در راستای سیاست های کلی نظام مبنی بر واگذاری شرکت های تحت تملک دولت به بخش خصوصی، شرکت ایمن ترابر آریا به عنوان شرکت توانمند حمل ونقل جاده ای داخلی کالا که 85 درصد از سهام آن تحت مالکیت بانک ملی ایران قرارگرفته بود جهت فروش به مزایده گذاشته شد و در نیمه دوم فروردین ماه سال 1399 برنده مزایده مشخص شد.

پس از بررسی شخص خریدار، مشخص شد که وی با استفاده از روابط موجود در بانک ملی، این شرکت را به صورت شرایطی خریداری کرده و مقدار ناچیزی از مبلغ مزایده را به صورت نقدی پرداخت و قرار بود که باقی مانده مبلغ را از محل فروش کلیه ناوگان شرکت به استثنای 10 دستگاه کمپرسی، تأمین کرده و با فروش بیشتر کامیون ها کل مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری عجیب شرکت دولتی حمل ونقل در گیلان

واگذاری عجیب شرکت دولتی حمل ونقل در گیلان