مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-14ورزشي

مشکل تراکتور از مدیریت است نه انتخاب سرمربی


اگر تغییر سرمربی و خرید بازیکنان گرانقیمت در یک تیم نتیجه ی مثبتی داشت، ما باید بعد از این تعداد تغییرات و خرید بازیکنان میلیاردی بهترین تیم دنیا می شدیم لذا نتایج به دست آمده نشان می دهد که مشکل از این سمت نبوده بلکه مشکل از مدیریت باشگاه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یک کارشناس فوتبال گفت: اگر تغییر سرمربی و خرید بازیکنان گرانقیمت در یک تیم نتیجه ی مثبتی داشت، ما باید بعد از این تعداد تغییرات و خرید بازیکنان میلیاردی بهترین تیم دنیا می شدیم لذا نتایج به دست آمده نشان می دهد که مشکل از این سمت نبوده بلکه مشکل از مدیریت باشگاه است.

سجاد حسین زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص عملکرد تیم تراکتور بعد از حضور فیروز کریمی در راس کادر فنی این تیم اظهار کرد: آقای کریمی تبحر خاصی در مسائل روحی، روانی و انگیزشی دارد و یک مربی برون گرا و کاریزماتیک است که در کنار این موارد از چاشنی طنز هم استفاده می کند که این عوامل می تواند در اوایل کار تیم را از لحاظ روحی و روانی متحول کند.

تغییرات تراکتور زبانزد خاص و عام وی ادامه داد: به نظر من نتیجه گرفتن فیروز کریمی و عدم نتیجه گیری رسول خطیبی، علیرضا منصوریان و سایر مربیان قبلی تراکتور هیچکدام نشان دهنده عملکرد فنی مربیان نیست بلکه همه آنها نتیجه عملکرد مدیریتی تیم تراکتور است به طوری که این با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تراکتور از مدیریت است نه انتخاب سرمربی

مشکل تراکتور از مدیریت است نه انتخاب سرمربی