مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-14سياسي

چهارخطه شهرکرد به شلمزار تا پایان سال به بهره برداری می رسد


نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می شود عملیات اجرایی پروژه چارخطه شهرکرد- شلمزار تا پایان سال به بهره برداری برسد و شاهد کاهش تصادفات جاده ای در این محور حادثه خیز باشیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می شود عملیات اجرایی پروژه چارخطه شهرکرد- شلمزار تا پایان سال به بهره برداری برسد و شاهد کاهش تصادفات جاده ای در این محور حادثه خیز باشیم.

قدرت الله حمزه در گفت وگو با ایسنا در خصوص محور مواصلاتی شهرکرد به شلمزار که یکی از حادثه خیزترین محورهای مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری است، اظهار کرد: در حال حاضر چهار پیمانکار در این محور مشغول فعالیت هستند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری های بسیاری از طریق سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی برای تامین اعتبار این پروژه راه سازی انجام گرفته است که خوشبختانه این پیگیری ها نتایج خوبی در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه با همراهی مسئولان چهارمحال و بختیاری چند مورد بازدید از عملیات اجرایی چهارخطه محور شهرکرد به شلمزار انجام گرفته است، گفت: در این محورها مشکلات احصا و برای رفع آن ها اقدام شد، به طور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارخطه شهرکرد به شلمزار تا پایان سال به بهره برداری می رسد

چهارخطه شهرکرد به شلمزار تا پایان سال به بهره برداری می رسد